По правді кажучи, розповідь Intermezzo М.М. Коцюбинського мені не сподобався, я вважаю, що він занадто заплутаний, занадто важко читається, так коли я читав - я не розумів, про що читав. Можливо, після розбору в класі прийшло невеличке усвідомлення прочитаного, після розбору символіки, але тим не менше, вважаю, що цей твір є зайвим у шкільній програмі української літератури.
Представляємо Вашій увазі інтернет блог, присвячений одному з найвідоміших українських письменників і поетів - Коцюбинському Михайлу Михайловичу. Блог підготували Османов Бекір та Жмудьска Дана, ученi 10-А класу спеціалізованої школи № 3, міста Севастополя.
среда, 22 февраля 2012 г.
Intermezzo - відгук учня, особисті враження.
По правді кажучи, розповідь Intermezzo М.М. Коцюбинського мені не сподобався, я вважаю, що він занадто заплутаний, занадто важко читається, так коли я читав - я не розумів, про що читав. Можливо, після розбору в класі прийшло невеличке усвідомлення прочитаного, після розбору символіки, але тим не менше, вважаю, що цей твір є зайвим у шкільній програмі української літератури.
Подписаться на:
Комментарии к сообщению (Atom)

Я не можу сказати, що я згодна з цим відгуком. Мені ця новела сподобалася, зацікавила, змусила замислитися. "Intermezzo" – це, дійсно, твір не для розваги. Його неможливо зрозуміти, якщо просто прочитати перед уроком. Читач повинен розглядати кожну частину вдумливо й уважно. Перш за все, щоб ця новела не здавалося такою заплутаною, треба передивитися історію створення. "Intermezzo" – автобіографічний твір. Тобто сам М.М. Коцюбинський переживав подібні почуття. Корисно знати, що саме може викликати ці почуття. По-друге, "Intermezzo" – символічна новела. Усі дійові особи – це символи, які несуть у собі додатковий сенс. Та розуміння іх значень – ключ до розуміння всього твору. Сам ліричний герой новели втілює ідейні і моральні якості епохи. Він глибоко відчуває людське горе, тонко розуміє природу, реалістично ставиться до життя. Для ліричного героя твору мандрівка на природу - можливість оновити фізичні і моральні сили для подальшої боротьби. Йому вдається розібратися у своєму внутрішньому світі. Він готов повернутися до людей, досяг гармонію. Я абсолютно не згодна, що ця новела зайва у шкільній програмі, бо вона вчить нас долати життєві труднощі, не впадати у розпач за будь-яких складних життєвих обставин, любити людей, природу і життя, боротися.
ОтветитьУдалитьСпасибо за комент ... очень помогли)
УдалитьА я согласен, произведение - полное дерьмо и в школе его учить незачем, да и вообще литература бесполезный предмет он нужен только таким как ты фанатикам этих клоунов 19 столетия которые писали по пьяне этот бред а теперь нормальные люди дожны это учить и так же с языками какого я не могу пользоваться русским в америке? вообщем я все сказал.
УдалитьЦілком згідна, навіщо взагалі цієї літератури....
УдалитьСоглашусь,под коксом писали
УдалитьМені цей твір не дуже сподобався,може я його не правильно читав,може я просто його не розумію але мені він не подобається!Я більше люблю динамічні твори де розв'язується інтрига)))
ОтветитьУдалитьЯ вважаю що твір гарний, але у наш час він популярним не стане .Всьому свій час
ОтветитьУдалитьSashaK дуже гарний відгук про цей твір.
ОтветитьУдалить